Poufność i Bezpieczeństwo Transakcji


1.Wszystkie produkty oferowane w sklepie sa fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek.

2.Towary posiadaja gwarancje producenta, importera lub sprzedawcy, obowiazujace na terenie Polski. Warunki gwarancji sa w kazdym przypadku okreslone w dokumencie gwarancji wystawionym przez gwaranta. Okresy gwarancji na poszczegolne towary sa okreslone w opisie towaru.

3.Gwarancja oraz prawo odstapienia od umowy nie obowiazuje, jesli produkt dotkniety jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnetrznego. W zwiazku z tym klient zobowiazany jest do sprawdzenia przesylki w obecnosci kuriera lub pracownika Poczty Polskiej. W przypadku uszkodzenia opakowania paczki podczas transportu, nalezy odmowic przyjecia paczki pocztowej i w obecnosci kuriera sporzadzic protokol szkody, po czym bezzwlocznie skontaktoc sie ze sprzedawca, w celu wyjasnienia zaistnialej sytuacji. Sprawdzenie przesylki przy odbiorze jest niezbednym warunkiem uwzglednienia ewentualnych roszczen klienta z tytulu uszkodzenia czy okradzenia przesylki w transporcie.

4.Reklamacje dotyczece uszkodzen mechanicznych powstalych podczas transportu beda rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokolu uszkodzenia/rozbieznosci zawartosci przesylki, sporzadzonego w chwili odbioru towaru, w obecnoĹci kuriera i za jego potwierdzeniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesylki nalezy odmowic jej przyjecia oraz spisac odpowiedni protokol uszkodzenia. Zgodnie z obowiazujacym Prawem Przewozowym Odbiorca przesylki, ktory zawazy jej uszkodzenie po odjezdzie Kuriera, moze zlosic ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej.

5.Serwis gwarancyjny:
reklamowane urzedzenie powinno byc przysylane kurierem badz za posrednictwem Poczty Polskiej na adres: WiNET, ul Czestochowska 25, 62-800 KALISZ Przesylka musi byc zapakowana w taki sposob, aby pudlko nie zostalo w zaden sposob uszkodzone podczas transportu. Reklamowane urzadzenie musi byc kompletne - tzn. pomimo uszkodzenia jednego elementu reklamowany towar musi byc dostarczony w takim opakowaniu i z takim osprzetem z jakim byc sprzedany. Reklamujacy wysyla sprzet na swoj koszt, a po naprawie jest on odsylany na koszt firmy WiNET. W przypadku: przyslania urzadzen niekompletnych, bez dolaczonego dokladnego opisu usterki, braku dolaczonej do urzadzenia karty gwarancyjnej, stwierdzenia, ze sprzet nie spelnia warunkow gwarancji, braku mozliwosci odczytania numerow seryjnych urzadzenia, przesylka bedzie odsylana na koszt nadawcy bez przyjecia na serwis.

6.Koszt testow urzadzenia sprawnego, zgloszonego jako uszkodzone wynosi 5% jego wartosci, nie mniej niz 20PLN i nie wecej niz 100PLN. Powyzsze oplaty beda obcazone dodatkowo usluga transportowu.

7.Serwis Dostawcy odsyla naprawiony lub wymieniony sprzet na swoj koszt, wyslanie sprzetu do serwisu odbywa sie na koszt Nabywcy.

8.W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzetu z winy klienta, wszelkie koszty wyzej wymienionych procedur pokrywa klient.

II. ZWROTY ZAKUPIONYCH TOWARĂW
1.W terminie 10 dni od dnia dostarczenia towaru, konsument ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstapienia od umowy, wg ogolnych zasad przepisow o zawieraniu umow na odlelosc. Odstapienie od umowy nastepuje poprzez zlozenie pisemnego oswiadczenia i odeslanie towaru na wlasny koszt do sprzedawcy . Sprzedawca przyjmuje zwrocony towar pod warunkiem, iz zostanie on odeslany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletna i nie uszkodzona zawartoscia, bez sladow jej uzytkowania (urzadzenie oraz wszelkie dolaczone akcesoria, instrukcje, gwarancja, dowod zakupu - faktura lub paragon, itp.)

2.Konsument odstepujacy od umowy, powinien zwrocic towar na adres:
WiNET - Janusz Juszczak
ul. Czestochowska 25
62-800 Kalisz
wraz z niezbednymi dokumentami.

3.Do przesylki zwrotnej nalezy dolaczyc pisemne oswiadczenie odstapienia od umowy, swoje dane personalne. Nalezy rowniez okreslic sposob zwrotu naleznosci za towar: przelew na konto bankowe (wowczas prosimy o podanie numeru rachunku bankowego) lub przekazem pocztowy na wskazany adres.

4.W przypadku niedopelnienia przez klienta warunkow z pkt. 4, sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjecia odeslanego towaru oraz do zgloszenia zarzutu bezskutecznosci odstapienia od umowy przez klienta.

5.W przypadku pozytywnego rozpatrzenia odstapienia od umowy przez konsumenta, sprzedawca zwraca pieniadze w ciagu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesylki zwrotnej wraz z pisemnym odstapieniem od umowy.
Kontynuuj

Porównywarka

Koszyk

...jest pusty
osbridge blog

akademia wlan

akademia wlan